1000 I UNA NINEKA

1000 I UNA NINEKA


....Per què mai donem tant com quan el que reben és esperança....

miércoles, 6 de febrero de 2013

LES CASUALITATS NO EXSISTEIXEN : ESTRENO WEB I ELS VESTITS DE NINEKA


Moltes vegades ens trobem en situacions en la vida que hem de donar les gràcies per ser allà en el moment que les necessitem.

Jo, des que va marxar l'Arnau m'he trobat de moltes, però us deixo les dues últimes.
Les quals cada cop afirmen mes la meva teoria de que la vida es com una mena de "puzzle", en el qual ens son facilitades les peces. Només ens correspon a nosaltres saber triar  la correcta i posar-la en l'espai que nosaltres sabem que hi ha d'anar. Dic saber, per què ho hem de tindre clar l'espai on encaixa i ho hem de fer amb seguretat i convicció.

Fa dies un amic meu de EGB, Ramón Martí, va enviar-me una sol·licitud d'amistat, per descomtat que la vaig confirmar. 
El cas és que jo per aquells dies anava una mica atabalada  intentant donar una nova imatge en el blog, crear-me un pàgina WEB principal, etc...
De seguida vaig pensar en comentar-li amb el Ramón i el a la seva vegada al Javier Otero.
El Javier ha sigut la persona que m'ha dissenya la pàgina principal del meu espai web.

Gràcies Javier!
WEB NINEKA


Un altre:
L'Eva Rodriguez Martinez.
Ja sabeu qui es la nostra estimada NINEKAIRE Eva Rodriguez.
A més a més de fer "ninekas", va cedir-nos el seu espai  UNE TU CREATIVIDAD per poder fer els tallers del centre.
Al veure que disposava també d'un taller tèxtil , vaig començar a parlar amb ella sobre les meves inquietuds de com trasllada  "nineka "en versió tèxtil
Però encara en mancava una cosa: El dibuix.
Vaig intentar dibuixar en varies ocasions un dibuix de "nineka", però res m'acabava de convèncer.
A les hores "CLINK!!!". La meva neboda, Farnes , ahir va fer 8 anys, m'envia el dibuix que vau poder veure serigrafiat en el la samarreta de l'Esther i el meu vestit, el dia que varem anar a TV3.
En pocs dies tenien les primers proves gràcies a la Eva Rodriguez i a Eulàlia Cuixart que ens ha fet tot el tema de la serigrafia .
La meva neboda estava super contenta, el dia del seu aniversari  va trobar que la seva tieta i la dona que la acompanyava a la tele, portaven el seu dibuix estampat a la samarreta.
Quin regal més "xulo"  oi?


Gràcies Eva, Gràcies Farners

Ja ho vèieu !!!
Casualitats ?
No, cada dia estic més convençuda que no existeixen. Tot passa per què te que passar, encara que, com en el meu cas, cada dia i durant tota la meva vida desitges que el meu camí aquí sigues un altre.


2 comentarios:

  1. De res, Maria. Ha estat tot un plaer... :-)

    ResponderEliminar
  2. La Farners ha sortit creativa com tu, Maria!
    Li fa moltíssima il·lusió veure el seu dibuix i que et faci servei.
    Petons i fins dijous!!

    ResponderEliminar