1000 I UNA NINEKA

1000 I UNA NINEKA


....Per què mai donem tant com quan el que reben és esperança....

miércoles, 6 de febrero de 2013

GRACIES....., I EL DÍPTIC


Primer de tot agrair el vostres suport després de l'entrevista a TV3.
Sort que va vindre l'Esther , per què si no jo no paro de parlar de l'Arnau.
I es que ho heu d'entendre, ell és la meva essència i la meva energia per tirar endavant.
Be, ell i el Roger
En cada una de les meves iniciatives ell és tant present com vosaltres, i m'encoratge a fixar-me metes com la de realitzar aquest projecte.
Sense voler-ho ni  prepara-ho els papers es van repartir, suposo que un Àngel molt savi estava ben aprop nostre.
L'Esther va sintetitzat tan be el projecte !!. Ho va fer perfecte !!
Jo vaig ser la portaveu de l'esperit d'aquest projecte, de la seva essència, que com us deia no és un altre que el meu fill.

Dit això, passem a les novetats:

EL DIPTIC




Ara ja us ho podeu descarregar i començar a difondre.
PD: Tal i com us vaig dir per mail, és molt important contar amb la vostra asistència el dia 21 Febrer. Podrien dir que és tracta del "broche final" a la nostra labor.
Una abraçada.


No hay comentarios:

Publicar un comentario